Jumaat, 29 Oktober 2010

"rebound"

Kau dah cukup buat jantung aku meluruh.
Tapi, dia lebih hebat buat hidup aku jadi menyeluruh.

Kau dah cukup buat aku senyum bahagia.
Tapi, dia lebih hebat buat aku ketawa sentiasa.

Kau dah cukup buat hati melaju.
Tapi, dia lebih hebat buat jiwa merindu.

Kau dah cukup buat setiapnya aku bergetar.
Tapi, dia lebih hebat buat seluruh jiwa aku menyegar.

Senyum kau cukup manis.
Senyum dia lebih manis.

Mata kau cukup indah meredup.
Mata dia lebih buat aku gugup.

Kalau semuanya tentang kau lebih kepada yang cukup-cukup semata,
Semuanya tentang dia cukup dengan yang lebih-lebih semua.
Usaha sekuat mana juga, tetap juga kau yang kalah.
Tetap dia juga yang menang.
Sebab nasib kau malang.
Kau dengan dia cuma rebound.
Faham?
Rebound!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan