Khamis, 30 Disember 2010

2010/2011

2010,
Tahun ini ada banyak hal tak duga,
Banyak hal yang tak tersangkakan tiba-tiba ada.

Ini tahun habis belajar, tahun mula kerja,
Tak ada yang lain cuma mungkin waktu keluar-balik rumah sudah sedikit beza.
Hujung minggu masih sama, cuma mungkin dahulu hujung minggu aku antara KL-Melaka.
Satu yang pasti, aku rindu Melaka.
Disana seperti ada satu magis yang mampu buat hati gembira.
Betul, aku tak tipu.

Tahun ini juga tahun paling gila,
Hubungan 5 tahun aku tamatkan juga akhirnya,
Bekas kekasih, cari sikit ruang di hati kamu untuk maafkan aku, satu hari nanti.

Dan untuk si Teman Jiwa yang ada nun jauh di utara bintang,
Aku langsung tak jangka akan wujudnya kita,
Tak pernah terlintas walau sekali jua tangan kita akan menggenggam-sama,
Tapi, barangkali ketak-terjangkaan itu yang buat kamu jadi yang paling manis dalam dunia,
Sumpah, kamu anugerah terindah yang pernah aku punya,
Terima kasih untuk jadikan aku yang terpaling bahagia.
Temani aku lama lagi, aku mohon.

Untuk tahun 2011,
Aku cuma harap tak akan wujud sebarang masalah seperti tahun-tahun yang sudah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan